reklama

Mal som rande.. Teda, keby to nebolo dievča, už nemá zuby

Kámoška nás dala dokopy... No neviem, či to bolo rande, ale keď sa stretnú dvaja ľudia opačného pohlavia, tak veľa ľudí to už tak vidí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (231)

Veľmi sa mi páči, ako sa napríklad na dedinách babičky, oddychujúce, sediace na podstenách postarajú o informačný tok a preklepnú minulosť a nastavia budúcnosť každého páru. Zasa v Argentíne sa považuje za normálne a prirodzené ak cudzí chlap zoberie ženu na večeru, potom do baru a tancujú takým spôsobom, že by to niekde vzbudilo verejné pohoršenie. No tam to má každý na háku. Určite som nemal žiadne očakávania, žiadna takticko-strategická príprava, nezáväzné stretnutie. Žiadne plány do budúcnosti, ani keby predo mnou stála moja vysnívaná kráľovná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako nebolo to úplne „naslepo“, to by bolo kamikadze, nejaký ten elektronický kontakt to všetko začal. Nech aspoň vieme, či hovoríme rovnakým jazykom, lebo „kámoška“ distribuovala iniciály a čísla a nechala tomu voľný priebeh. S menom a priezviskom sa dá zohnať aj fotka, fotky, videá, recenzie atď... Dievčatá často hovoria, že dôležitá je povaha, srdce, duša. Áno, samozrejme, jednoznačne.. Ďalej vládne silný chemický faktor, no to je tiež ďalšia silná blbosť. Všetko je fyzika. Zabite ma, ale 5 rokov som to na výške tajne študoval a 10 rokov je to môj koníček a nechcite mi povedať, že to bola strata času. Ale ja sa priznám, že som si slečnu vygúglil.. Samozrejme, že som chlap, ako všetci ostatní, bažiaci po modelkách, nekultúrny asociál, mysliaci iba na jedno.. A niekoľko krát... Ak si slečna vygúglila môj profil, tak čisto z chemických dôvodov. Tak, keď sme si vyjasnili, ako to tu od Adama s Evou beží, môžem pokračovať

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teda. 30 rokov, 175 cm, športový typ.

Už sa Vám niekedy stalo, že všetko, čo ste povedali, bolo zle, neprávne, nevhodné, hlúpe, sprosté, debilné a následne ste dostali školenie, ako to má správne byť?

Ja sa nechcem chváliť, ale porozprávať sa dokážem o všeličom. Kamaráti hovoria, že po 10tich pivách neexistuje problematika, ktorú by som nemohol vyučovať na univerzite, ale ja im neverím. Po 10tich už rozprávam ako kapor podseknutý trojháčikom, blbo sa usmievam a už iba dopujem jukebox, imitujem heavymetalových gitaristov a chcem sa pretláčať na stole. Kokso, ale pri nej som zhasol ako stredoškolák, ktorý si dovezie na byt frajerku a má doma rodičov. Cítil som sa ako na výsluchu. Ale bola dobrá, neviem či roky praxe, alebo ja som taký makký materiál

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ponúkam nejaké útržky komunikácie

„To čo máš za hrozný prízvuk?“

„Som zo severného Slovenska“

Smiech... „No ježiš, ďalší.. Ale ešte dobre, že nie si z východu, to by bol koniec“

„Ty si odkiaľ?“

„Západné Slovensko“

„Odtiaľto z BA?“

„Západné Slovensko!“

„prečo si došiel v obleku?“

„lebo to nosím skoro stále. Pravdupovediac, jedny rifle som zabudol v hoteli a druhé sú v práčke“

Smiech. „už máš na to roky a možno aj niečo ušporené, aby si si kúpil“

„Kde bývaš?

„Pri Technopole, Iľjušinova ulica, kde bývaš Ty?“

„to Ti nepoviem, čo ak si uchylák“

„Ty si majiteľ bytu?“

„Nie, som tam v podnájme“

5 minútový nekontrolovateľný smiech a 5 SMSiek „Ty nemáš vlastný byt?“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nekontrolovateľný smiech pokračoval a vytiahla zips na blúzke a zakryla to, na čo som mal celú dobu perfektný výhľad

„kde robíš?“

„v automobilke“

„pozícia?“

„audit kvality“

Smiech „aha, kvalitár“

„čím sa živíš Ty?“

„som finančná kontrolórka“ dôrazne vyslovila

„pre akú firmu?

„s cudzími o tom nehovorím, čo ak si uchylák“

„kde si zaparkoval?“

„došiel som autobusom, je to jednoduchšie a pohodlnejšie“

Smiech

„Ty ešte nemáš byt?“

„kúpil som pozemok a idem stavať dom, ale pokiaľ nemám pre koho stavať, tak s tým zatiaľ nezačínam“

Smiech „A dokedy chceš čakať? Ja som mladšia, beriem hypotéku a idem si kúpiť byt. Ty nechceš mať domov? Vlastný domov?“

„domov vytvárajú ľudia“

„Čo???“ Nekontrolovateľný smiech

Dávala mi kapky asi polhodinu, čašníčka ma chcela zachrániť. Fyzikálno-chemické javy určite neprebehli. A nebola ani taká pekná a ani úsmev nemala pekný!

Už nemohla vydržať, že s takým lúzerom stráca čas a použila klasickú brzdu. Dala signál a spolubývajúca jej zavolala, že tečie práčka a vytoplili susedov. Chcel som jej ponúknuť, že jej to opravím, no to by som zistil, kde býva a keďže som uchylák... Cestou domov som sa usmieval. Uvedomil som si svoju cenu, v duchu prebral svoje hodnoty a bol som na seba hrdý aký som. Nikto nie je dokonalý, a ja mám k tomu tak ďaleko ako Trabant na Mercedes. Ale zasa sa nechcem podceňovať, a tak som zámerne použil dvojzmyselný príklad. Znalí sveta vedia, že tie bakeliťáky sú celkom vzácne, ešte jazdia a nehrdzavejú. A emisný limit by im aj Volkswagen závidel

Neodsudzujem materiálny prístup, povýšenecto a aroganciu. Zvykol som si. Taký je dnešný svet, podľa mňa je trošku chorý a čoskoro ľudstvo dostane kultúrny knockout. Starší mi hovoria, že kedysi to bolo lepšie. Ľudia sa vedeli rozprávať, dívali sa okolo seba a hlavne sa dívali aj sami na seba. Pri potulkách svetom som si to všimol v chudobných krajinách. Človek by čakal v takej spoločnosti nekonečnú závisť, ale nie je to tak. Nie je problém nakŕmiť chudobných, ale problém je nakŕmiť bohatých...

Takže svojím spôsobom to bolo DOKONALÉ rande. Lebo som šiel domov spokojný a veselý. A aj slečna bude mať nejakú dobu perfektnú tému na posedenia pri kávičke a určite je rada, že niekomu vysvetlila, ako svet funguje. A na stretnutí sa veľmi dobre zabávala, čo každý muž chce dosiahnuť, že? Stačilo iba odpovedať

Kúpim jej novú práčku

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu