reklama

Budem na Facebooku až do konca sveta

V 2009tom som si vytvoril konto a keby som vedel, aké je to super, tak už tam svietim oveľa skôr. A idem pozrieť, čo tam je nové

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Zachytil som rozhovor dvoch slečien v autobuse. Nebolo to jednoduché, lebo som sa ešte musel sústrediť na revízorov. Dievčatá rozoberali kamarátku, čudoval som sa, že ju chúďatko neohovárali, dokonca vyjadrovali obdiv. Vraj deaktivovala svoj profil na Facebooku a tretí týždeň bojuje s realitou. Že sa o to tiež pokúšali, no nedokázali to. Pobavil ma ten heroický výkon a nad neúspechom som sa pousmial.. Nedalo mi to a zo zvedavosti som s tým sekol tiež, no jednoduchšie bolo prestať fajčiť. Po dvoch dňoch sociálnej abstinencie som ich v rovnakom buse hľadal a chcel som sa im ospravedlniť a ich odvážnej kamarátke poslať kvety a možno aj bonboniéru

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedného krásneho dňa naši predkovia zabudli pozbierať popadané jablká a po pár dňoch sa cukry premenili na veselšiu zlúčeniu, tak vznikol príjemný spoločník na dlhé zimné večere a perfektný komunikačný nástroj. Časom sme sa zmierili s tým, že ľudia sa prestali rozprávať, niektorí už možno ani rozprávať nevedia, a tak uspokojujeme jednu z primárnych potrieb písomne. Do čias pohľadníc a listov svet už ťažko vrátime, listovú priehradku na pošte zahalila poriadna pavučina, do schránok sa pchajú reklamné letáky a poštárskemu remeslu čo chvíľa odzvoní. Ale máme iné možnosti! Také, že pri správnom tréningu dokážeme s neuveriteľnou kadenciou vyťukať email s prílohami a kontingenčnou tabuľkou aj v rade v Tescu pri pokladni. Len nezabudnúť prihodiť do košíka jedno víno

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som videl film Sociálna sieť, pochopil som to tak, že ten chalan z Harvardu vymyslel Facebook na zlepšenie komunikácie a s cieľom informovať. Neviem, či sa mu to podarilo, komunikácia sa neskutočne zrýchlila, no či sa zlepšila... To ešte počkáme s rozhodnutím. No informovanosť nabrala takú úroveň, že som až preinformovaný. Keď sa na tú modrú stránku pozriem, tak po slovensky a po lopate povedané, vidím tam aj „kto s kým..“ Boli časy, kedy sa o túto databázu starali babky sediace na podstenách, dnes to je aj s obrázkami. Kedysi som mal spolubývajúce, ktoré dokázali, večer v kuchyni, podľa fotiek, lajkov a komentárov určiť nielen „kto“, „s kým“, ale aj „kde“, „ako“ a „koľkokrát“. Dokonca aj „dokedy“. Desila ma úspešnosť predpovedí, Nostradamus by kukal ako puk. Či tam užívateľ svoj stav rovno napíše, alebo sa to dá z príspevkov vydedukovať, myslím si, že je to celkom zaujímavá informácia

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže po dvoch dňoch som opäť hľadal prihlasovacie heslo. Keď som konečne naštartoval v prehliadači obľúbené okno, urobil som klasické úkony a za 15 minút som bol vybavený a mohol som ísť v kľude na pivo.. Pozrel som turistickú skupinu, pekné fotky zavesili Martinčania z Fatry. Pozrel som cestovateľskú skupinu, nejaká baba robí antropologický výskum v Mexiku, Izraelci sa dostali už do Austrálie a ten malinkatý Číňan Miao sa vylodil na Veľkonočnom ostrove. Stopujem toho chlapca už druhý rok a verím tomu, že čoskoro pristane aj na Mesiaci. Klikol som na dvoch kamošov a poslal povzbudivú správu, lebo od piatkovej noci som ich nevidel. A pozrel som nejaké lyže na susedskej burze, no chvalabohu nesneží a pozrel, kto ide v sobotu ráno trasu do Žiliny a zvezie.. Aha! Erika sa bude vydávať a Laco má druhú dcérku a Mišo bude mať 30tku. Aspoň kliknem, či si ma slečna vôbec pamätá. Ja na ňu určite nezabudnem, keby jej nebolo, neurobím Fyziku II ani na desiaty termín. Lacovej manželke a malej slečne poprajem veľa zdravia a šťastia cez celú republiku, na Laca kašlem, ten je zdravý ako astronaut. Ale tie narodky, teda, naposledy som sa tam dobre rozkokošil a určite prijímam pozvanie na oslavu... Keby moja pečeň mala nohy, tak ma dokope do zadku a idem ešte raz pozrieť, kto pôjde autom a hodí ma, lebo by som nafúkal aj na tretí deň. Odpoviem na niekoľko správ a prijmem žiadosť na priateľstvo od chlapa, čo sme boli spolu v kasárňach. Ešte rýchlo ponúknem nejakú fotku, alebo nejaký komentár a bežím preč. 20 minút stačilo!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A priznám sa, že sem tam je ľahšie niečo napísať ako povedať.. Blízkemu, či cudzej osobe.. A teší ma vysoká pravdepodobnosť, že adresát si to okamžite prečíta

To chcem vidieť toho machra, kto mi nájde inú možnosť mimo facebooku, kde toho toľko stihnem, uvidím a vybavím!! Ráno ešte rýchlo pozriem tie lyže a kam sa ten krpatý Číňan za noc dostal. Žeriem toho chlapa

Začína to byť veľmi populárne, že? Odpútať sa od monitorov, či obrazoviek. Začalo to Alianciou s názvom „Ja nemám telku“. Tiež chytám na medený drôtik základný programový set a ten ma moc nenadchne, no na 130-programovej káblovke sa dá niečo sem tam pozrieť. A nikto predsa nikomu nekáže, aby pozeral v bedni každú blbosť a presedel pri tom celý víkend, či? Keď mi kolega ukázal ako pozerať športové prenosy cez počítač a na youtube mi našiel všetky prírodopisné seriály, tak som hľadal krabicu od televízora. No a keď som zistil, že existuje jedna vychytávka, kábel na spárovanie PC/TV, tak som sa tešil ešte viac ako na maturitný večierok

Mám taký nesmelý dojem, že odvážna slečna z autobusu, strávila chatovaním väčšinu voľného času. Možno aj v robote, či pod školskou lavicou sem tam niečo lajkla. Pokiaľ je vedecky dokázané, že muži myslia 95% bdelého času na sex (dievčatá 94,432 a percento prudko stúpa), tak si viem predstaviť, že väčšina odoslaných správ bola síce monotematická ale so zaujímavým obsahom. No kto by sa dokázal odtrhnúť od klávesnice, keď sa takéto témy preberajú? V poslednej dobe sa vraj okolo toho strašne veľa nakecá a skutek utek... Myslím si, že väčšina rebelov proti sociálnym sieťam nedokázala odlepiť oči od monitoru a nezvládla regulovať čas a aktivity mimo reality

To by ma tiež trápilo, že takto plytvám časom a určite by som niečo vymyslel. Možno najjednoducšie riešenie by bolo kliknúť na ten krížik vpravo hore alebo stačiť červený gombík na diaľkovom ovládači. Veď aj zajra je predsa deň

A chcem vidieť toho machra, ktorý hodí mobil do Dunaja

Milí priatelia, pekný deň prajem, a nezabudnite sem tam niečo lajknúť. Niekoho to neskutočne poteší a Vás to určite nezabije

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu