reklama

Mám holú hlavu, som potetovaný a chodím do posilky

Niekto dáva pilates, niekto cvičí Tibeťanov.. Len ak niekto zdvíha železo, tak to už môže byť aj vidno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Cestujem v nočáku domov, ani neviem, na čo myslím a nastúpila skupinka veselých mladých ľudí. V piatok večer to tak býva, že sa nealko moc nepije a príliš hlasná muzika v kluboch trošku naruší prirodzenú komunikáciu. A ani o tom možno nevieme, ešte do soboty obeda, málokto vie šepkať. Začul som ako jedna slečna upozorňuje partiu „pozrite na TO holohlavé, a kde má kapsáče?“... Hurónsky smiech zvyšných intelektuálov povzbudil ďalších. Asi najviac spoločensky unavený ma označil „za napichanú nulu s IQ lúčneho koníka“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo by ste robili?

  1. Nevšímať si to. Som športovec, 20 rokov trénujem a vlasy mi už od 15tich nepristali. Už ich ani moc nie je. A nebudem sa babrať s ľuďmi, ktorým som na smiech

  2. Brániť sa. Predsa sa nenechám urážať študentíkmi, čo boli najďalej na školskom výlete vo Viedni a najvyššie na Kamzíku opekať

  3. Nech je sranda

Zvolil som tretiu možnosť. Otočil som sa, a pomaly kráčal k mojim „obetiam“. To bola zábava! Poznáte ten záber z dokumentárnych seriálov o prírode, keď sa fyzicky silnejší, veľmi hladný živočích rozbehne a všetko na nižšom stupni potravinového reťazca skamenie, predhodí druha alebo zdrhne? Keď som bol na pol ceste, prvý už začal nepravidelne dýchať, tachykardia ako z knihy, druhý sa skoro zamotal do tých pogumovaných tyčí, a chlapík, ktorý ma pozitívne testoval na stereoidy sa ukryl za slečnu. Tá mala čo robiť, aby ho ukľudnila, a tak mi ostala už iba odborníčka na módu, ktorá to všetko začala

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Starší pán na vedľajšom sedadle naštartoval smartfón a už sa tešil, ako mu za bojové video z MHD niekto v telke pekne zaplatí. Duchaprítomnej slečne som dal krátke školenie slušnosti a opýtal som sa, či vie, čo by sa stalo, keby naozaj narazili na nasraného asociála s výcvikom. Jej odpoveď ma zaskočila

„prišla by som o všetky zuby a z môjho zbabelého priateľa by ste narobili 5 malých. Veľmi sa Vám ospravedľňujem, volám sa Lucia. Ak dovolíte, rada by som Vás pozvala na pivo“...

Nejako to máme v sebe zakorenené, že? Možno nie sme ďaleko od pravdy, možno máme negatívne skúsenosti, možno niekto na najvyššej pravde sveta – na facebooku, niečo spomínal. Kupujeme očami, súdime podľa obalu a všetky tie reči o duši a srdci, čo som počúval pravidelne od svojich spolubývajúcich, sú asi len kecy. Keď som dievčatám chcel predstaviť kamarátov, prvé čo chceli vedieť, boli fotky, potom ich zaujímalo, priezvisko. Vraj je nejaká intenetová stránka, kde sa dá zistiť vlastníctvo nehnuteľností a podobne... To ma trošku desilo

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže potetovaní svalnatí chlapíci si už možno aj zvykli, že ich väčšina odsúdi. Určite ste niekedy videli, ako z nejakej diskotéky vyletel človiečik ako handra a skončil s plačom na chodníku. Dalo by sa polemizovať o tom, čo tomu predchádzalo. Obrovská skupina by zastávala názor, že nejaký biletár je v diéte, iní by zasa tvrdili, že nagélovaný fešák chytil čašníčku za zadok. Ale tie predsudky by nás to asi ťažko prinútili vyšetrovať, veď pravda sadla na toho najväčšieho. Aj v tomto smere by sme mohli nájsť v prírode istú podobnosť. Skúšali ste si niekedy predstaviť, ako by dopadli diskotéky bez vyhadzovačov? Nepýtam sa prvej skupiny, tá to samozrejme presne vie, ale tak všeobecne sa nadtým zamýšľam.. Porozbíjané poháre, ľudia ležiaci v neskutočných polohách a stopy po nezvládnutom obsahu. Možno by aj nejaké ruky-nohy lietali, veď s troškou alkoholu sú všetci odvážnejší. A nie iba požiadať dievča o tanec... Možno by mali SBSkári absolvovať psychologické kurzy a asertívne by jednali s nespokojnými zákazníkmi. No necháme sa prekvapiť, kam zábavný priemyslel smeruje

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale o tom nechcem točiť. Len sa opäť nesmelo zamýšľam, ako tých 5 dokonalých zmyslov niekedy dokáže pomýliť. Keď vidíme veselého chlápka s dredmi, tak by sme sa kľudne stavili, že policajný pes by nevedel, ktorú drogu skôr cíti. Pričom je to Dredy, môj kámoš, v živote si nezapálil a ovláda 10 hudobných nástrojov. Ale aj iný príklad môžem uviesť, približne 40tnik, Róm, no moc sa o seba nestaral, vliezol do obchodu a všetci to videli na jedno krabičkové. Vyšiel s dvoma nanukmi a prášil preč. Možno to chcel deťom doniesť ešte v pevnom skupenstve, možno sa snažil získať čas, kým preštudujú bezpečnostné kamery. Ale aj tu by sa národ rozdelil na dve skupiny

Tak si predstavte, čo si asi myslí svet o Vás... Určite odpoviete, že Vám to je jedno... Ale uznajte, že niekedy je potrebné tú mienku trošku poopraviť

Takže milí priatelia, kto si ide so mnou dnes zacvičiť?

Pekný ďen prajem všetkým

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu