reklama

Mamičky, zakúrte do toho kočíka!

Keď vidím tie plienky alebo iné handry prevesené cez zorné pole toho malého chudáka, tak mám chuť vyfučať Vám kolieska

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

To už môžete rovno nechať dieťa zaparkované v bočnej uličke s pootvoreným okienkom. A odskočiť si.. 

Kolega to včera meral.. Parádny teplomer, ešte mal čerstvú kalibračnú známku. Rozdebatovali sme metodiku, aj výsledky zaťažené chybou merania, vyšlo nám to približne o 5,5 stupňa. Na ktorej strane plienky bolo teplejšie už neprezradím..

Kým začnem sypať výkričníky, zatínať za monitorom pästičky a vyhrážať sa všetkým naokolo, dovoľte mi tvrdiť, že si všetky mamy vážim.. Vážne.. Zdrhnúť v pondelok na služobku, do plnej penzie a objaviť sa vysmiaty vo štvrtok doma s darčekom z DutyFree už nie je žiadne hrdinstvo.. Dosť dlho to fungovalo, dalo sa vyhovárať na časový posun, hektický život manažéra, prepracovanie, únava zo styku s inou kultúrou, stres, vyhorenie, pečeňové testy v háji.. Zabrnkalo sa na materinské city a odmenou bol víkendový oddych.. A sem tam kočiarik pohojdať. Ale iba sem tam.. Dnes už všetky viete, že tam chodíme do wellnessu šunky váľať a vyžierať raňajkové bufety.. Česť výnimkám, no nie ste predsa padnuté na hlavu. Česť výnimkám

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale odtiaľ potiaľ, zasa to nebudem s tou pokorou preháňať..Príroda to nastavila do dokonalej rovnováhy, milióny rokov evolúcie nebola iba strata času. Úlohy sú spravodlivo rozdelené! Argumentujete, že deväť mesiacov nemôžete ísť na diskotéku, kontrakcie ukrutne bolia a sťažujete sa aj na pokazenú postavu... No hotová tragédia, hrozná, neuveriteľná! Nebuďte trápne, hej? Pozrite sa ako vyzerajú muži po troch deťoch! Všetky, kedysi pevné časti, už iba smutne ovísajú a spomínajú na staré dobré časy.. A sťažujeme sa?.. Kedysi sme sa pretekali o Vašu priazeň a teraz už preteká len brucho cez nohavice. Na diske by o takého žiadna ani nezakopla! Viete aké toto je frustrujúce!? Byť sám na diske??.. A čo sa týka bolesti, vysvetlili ste nám, a pod tlakom sme uverili, že sme len nedávno spadli zo stromu a naučili sme sa používať príbor. A viete ako ten pád bolel?? Mať tak Vaše problémy...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi aj do hlavy som sa musel udrieť, dlho som nechápal, načo tam tie handry vešiate! Veď je plus tridsať! Skúste si omotať uterák okolo hlavy a natočiť tri kolečká okolo paneláku!

To je nápad na tie roky!To aj tankista má lepší výhľad a vetranie!! V letných horúčavách aj kasárenské gumy pochopili, že radšej počkáme a paródiu presunieme na ráno

Najprv som si myslel, že to je kvôli hmyzu a ostatnej hávedi, čo lieta vo vzduchu.. Chápal by som, idem zdivieť, keď ma niečo štipne a nedokážem si to poškrabať. Mám stuhnuté kĺby, ľavú ruku už ani na intímnosti nepoužívam. Moja motorika je na úrovni batoľaťa, kam nedočiahnem, žiadam okoloidúcich.. Ale asi to je blbosť, poriadneho komára na populárnych trasách som už dlho nevidel.. Dnes sa kočíkuje výlučne po uliciach a chodníkoch, kde je vo vzduchu toľko výfukových plynov, že všetko, čo mohlo, zdrhlo hľadať nejakú zeleň. Všetky námestia sú pribetónované dlažbami, nejaké stromy sa tam snažia rásť, no jabko by som z nich nechcel

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A cez tú deku by to nezvládol ani sršeň!

Neskôr ma napadlo, že to bude asi tienidlo.. Posledný mesiac som videl iba jeden jediný mrak. A ten sa iba jednu hodku zabával v Bratislave a už zasa druhý týždeň vkuse pečie.. Chápem, ozónovú vrstvu sme tiež úspešne zlikvidovali.. Dalo to prácu, no pristúpili sme k tomu zodpovedne a globálne. Takže slnka si užije v živote ešte dosť. Možno dieťa bude musieť trošku zabojovať so súrodencom, no rodičia by im mali dopriať tak nejak rovnako.. Jedináčikovia sú v poho, okolo nich sa slnko otáča kedykoľvek sa im zachce, a ktorýmkoľvek smerom sa rozhodnú. A ak bude slečna po mame, tak už od puberty sa začne pretŕčať, a keď bude zamračené, tak solárko to istí

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No to by som musel pristáť rovno na čele! A z najvyššieho konára, aby som sa vybral s handrou na prechádzku, o druhej popoludní, keď najviac praží! Neskutočné!! Praženica sa dá ukuchtiť na kapote a niekto sa ide v takom teple špacírovať po ulici! Chápem, že malý votrelec riadi všetky hodiny.. Aj na tých atómových by vedel ručičkami pohnúť.. Tie biologické síce už trošku upokojil, ale stále má pevne vo svojej moci veľa budíkov a von sa ide vtedy, keď prikáže.. Takže, keď na to príde, na internete sa dá zohnať trendy tienidlo, alebo pomôže obyčajný malý slnečník. 

Ak nechcete doplnkami kaziť design, tak môžete ísť do parku! V každom meste to majú aspoň vo volebnom programe. Niekedy síce treba naskočiť do auta, no raz dva ste v takom zdravom tieni, že dieťatko bude skvele spať.. Veď doma aj tak nuda nie? A v lese sa nepráši, relatívna vlhkosť relatívne vysoko, o desať stupňov menej a kľud.. Vy si môžete napríklad čítať.. Napríklad knižku.. Chlapi na materskej by mohli aj nejaké hríby do polievky, či lesné plody ku telke pozbierať

Bude tam príjemné ticho, žiadne korzo.. Pri potulkách po bratislavských lesoparkoch by som možno stretol viac medveďov ako mamičiek, ale ak sa sama bojíte, tak aj kámošku s rovnakým osudom prehovorte.. Namiesto posedenia na teraske pri kávičke, uvarte si celú termosku a vyrazte do nejakého ekosystému.. A nemusíte vešať na ten kočík žiadne plienky, ktoré to hermeticky vodotesne uzatvoria, že ani žiadny fotón nemá šancu

To sa nechcete pochváliť ako úspešne ste sa zreprodukovali? Už od prvého týždňa o Vašom požehnanom stave vedel celý facebook a teraz zrazu aké tajnosti.. Z niektorých fotiek sa už mesiace vopred dalo polemizovať, že sa k niečomu blížite, v niektorých prípadoch sa dalo aj začudovať nad výberom.. Niekde Vás bez Vášho vedomia označili, no niečo ste vtedy asi popili, a samozrejme k ničomu nedošlo.. Tak či tak, nemáte sa za čo hanbiť.. Chápem, že sa Vaše dieťa podobá na partnera, a pričom on urobil iba zopár pohybov.. A možno sa ani nehýbal. A možno si to ani poriadne nepamätal. No všeliakí chlapi sú, tí zodpovednejší lakujú kolísky, silnejšie kusy strihajú pupočné šnúry. No praví muži odchádzajú na služobky, aby nezavadzali a doniesli diéty.. Tak či tak, podobá sa na toho Vášho, a tešte sa z toho.. To príroda tak vybavila, aby nedochádzalo k nedorozumeniam.. Metódou kuknem a vidím, sa dá niekedy hravo určiť otcovstvo a ani genetické testy netreba platiť.. A muži v dnešnej dobe už vyzerajú celkom k svetu! Niektorí vyzerajú ešte lepšie ako ich partnerky.. Tak strhnite ten záves a ukážte toho malého fešiho celému svetu..

No možno to má byť vetrolam.. Chápem, že v niektorých mestách si na ulici moc bedminton nezahráte. Niekde je už aj tenis trošku problém.. No to sa už väčšinou blíži búrka a to by ste mali byť už dávno doma.. No trošku prievanu v lete nezaškodí, sem tam treba prefúknuť kokpit. Dieťa už určite vykonalo všetko potrebné a aj vlastné pachy mu vedia pokaziť sny.. Trošku kyslíka ešte nikomu neublížilo a hlavne sa trošku schladí.. Ak je bezvetrie, určite nie je riešenie zapojiť otca do chladiaceho procesu a zaradiť za bicykel tie moderné vozíky. Tí na tom letia cez obrubníky a až v bufete si všimnú, že drahocenný náklad v lepšom prípade niekoľkokrát zmenil polohu. Rovnaká sprostosť je obuť si korčule a promenádovať sa na cyklotrase, kde triatlonisti trénujú päťdesiatkou.. Toto by mali pokutovať

Som asi posledný, ktorý by mal vyjadrovať svoje názory ohľadom starostlivosti o deti. Nemal som ani psa.. Chvíľku som sa podieľal na výchove takého značkového kabelkového čokla, no nevychádzali sme spolu. A aj ten malý satan mi furt robil zle! Keď rozkošne zatínal pazúriky v aute do sedačky. Takú by som mu vtedy zaťal.. A rád aj škrabkal palubovku a pritom pozeral na mňa tými malinkými očkami. On to netušil, no ja som bol pripravený.. A keď sa vyjadril v kuchyni na podlahu, skoro som ho vykostil tupým predmetom a napchal do mikrovlnky! Priznám sa, že miestami som mal vražedné úmysly, no ovládol som sa.. Aj keby som to určite vedel narafičiť ako nešťastnú náhodu. Napríklad hodiť mu aport do Dunaja.. Ktovie, možno by na to skočil.. Alebo ho vyviezť za mesto, a paničke by som nakecal, že zdrhol riešiť nejaké pudy.. Že je to predsa zviera a volala ho divočina. Odolal som..

A ani rybičky to pri mne nezvládli. Tie zasa zmrzli

Ale už som dospel.. Celá partia kamarátov sa chystáme naraz na materskú dovolenku, a mamičky predsa držia spolu. A mali by si pomáhať.. Tak zoberiem dnes teplomer a budem agitovať. Druhý kámoš to bude odchytávať a merať v protismere.. Aj skúšku spôsobilosti meradla vytlačím, aby mi verili..

A keď to nepôjde po dobrom, tak strhnem plienku a zdrhnem do kukurice

Milí priatelia, v sobotu bude konečne o desať stupňov menej a prajem pekný deň

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu