reklama

Nevytrubuj na mňa, lebo Ti ten klaksón...

Trčím si v kolóne a aktívne rozmýšľam, čo urobiť s tým litrom vody, čo som vypil pred odchodom z roboty

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Dopravný servis, klasicky už jednu dekádu, upozorňuje na rovnaké úseky. Už tie ulice viem naspamäť. Už by mohli aspoň zmeniť poradie.. A že doprava v Bratislave kolabuje! Veľmi bystrý postreh, to sa musí uznať.. Neviem akú frekvenciu ladia na ministerstve dopravy a v podobných kluboch, no zrejme asi ten dennodenný bordel na Prístavnom moste ešte asi nevideli, keď sa s tým nič nedeje. Asi to majú do roboty na pešo, lebo keby čučali pravidelne v kolóne, tak by určite pohli zadkom a vyhnali nejaký buldozér zrámovať tie lužné lesy na nejaký fajnový obchvat

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo nie sú takí blbí ako ja, a v poobednej špičke sa nikam netrepú

Aj na mobile mám všetky možné aplikácie, ktoré mi hlásia, že posledný kilometer do cieľa bude trvať 16 minút.. Koľko? To sa tam nejaký nákladiak vystrel cez všetky pruhy či čo? To by som sa rýchlejšie odplazil! Tých 16 minút ešte určite pocítim, lebo mechúr odhadujem tak na päť. Keď sa zatnem, tak aj osem možno dám. No to je ale max.. A ako naschvál, nikde žiadni muži zákona, ktorí by mohli helfnúť! Appka ich našla na druhej strane mesta, kde dávajú fúkať alebo nejako inak pomáhajú.. Do toho sa ozve online tréner, gratuluje mi k úspešnému spáleniu štvrtej kalórie a mám doplniť pitný režim o tri deci nesladeného nápoja...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S takouto odfláknutou hydratáciou sedím ako na ihlách. Potím sa ako na štátniciach, som tesne pred emocionálnym vyvrcholením a kvalitným vulgárnym jazykolamom častujem účastníkov brutálnej škodovej udalosti so šuchnutým blatníčkom. Mám chuť zahryznúť do prístrojovky a z billboardu sa na mňa ešte furt usmieva nejaký kandidát na primátora, ktorý sľubuje, že to takto nenechá a Blave svitá na lepšie časy

A zrazu majáky!

A veru poriadne žiarovky to boli! Modročervený stroboskop v späťáku mi skoro vypálil sietnicu.. Cítil som sa ako na koncerte Michala Davida. To musí byť niečo veľmi vážne, možno záchranka, alebo požiarnici! Takým uhnem vždy.. V druhom prípade to môže byť nablýskaná cisterna, a tá si ani nevšimne, ak ma zarazí do Dunaja.. Nie len pre tie tony, ale v mojom rebríčku úcty majú tieto profesie najvyššie postavenie. A keby tam dačo zarobili, tak sa aj ja šmýkam po tyči..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jasné, nezavadziam, a okamžite hľadám nejaký flek pri zvodidle.. Ide o sekundy, niekto potrebuje pomoc! Konám.. Ale to nie sranda vyrobiť na povel koridor.. V slimačom tempe sa ako tak dá naskladať na krajnicu, no keď všetci svorne stojíme na neutráli, tak to už by bolo lepšie aj niekam zacúvať.. A boh vie aká široká náprava sa tam bude chcieť napchať! No dúfam, že všetko bude OK

Možno kompetentní idú riešiť ten buchnutý blatníček.. Lebo inak nezvyknú vletieť do zápchy. Staré psy šichtu riešia väčšinou na stanici alebo na benzínke. Ale ak aj nejakí, pomerov neznalí nadržaní bažanti, ostanú trčať v kolóne, tak jedným gombíkom sa vedia preblikať do bezpečia.. Možno by to mohla byť aj nejaká celebrita, ktorá to tiež zvykne okázalo rezať plný kotol po výpadovke na letisko.. Ale pre také návštevy väčšinou vypracú ulice, alebo ich sem tam pod rúškom noci naložia ožratých do špeciálu. Mimochodom, to ma tiež zaujíma, prečo na to letisko vždy tak letia. Veď ich hádam počkajú

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A už ho mám nalepeného na zadku! Tak mi nasvietil interiér, že v tej žiare vidím dvojéčko zapadnuté pod sedačkou spolujazdca.. Jak dobre, bude na cigy. Okrem toho aktivoval zvukové výstražné znamenie so zvýšenou frekvenciou. Po slovensky povedané, začal trúbiť ako tupec.. Asi ho naučili, že čím viac, tak tým niečo dosiahne.. Keď som sa započúval, tak to znelo ako melódia, do refrénu by som vedel dať nejaké tóny. No bezdôvodné vytrubovanie už aj v Indii pokutujú

Začínam panikáriť, neviem sa už viac uhnúť! Ani zastrúhaný chlp by sa nedal napchať medzi mňa a zvodidlo! Predo mnou safety car, osemnásť tonový náves z Macedónska, a vôbec sa nehýbe. Neviem, čo robí v rýchlom pruhu, ale pýtať sa ho určite nebudem.. Po mojej pravici domiešavač, tiež obluda, drží sa stredovej čiary.. Ten sa asi tiež stratil, radšej keby niekde zalieval nejakú čiernu stavbu.. Trošku by sa vedel hodiť do prava, no tam je šialený pripájací pruh pre jedno vozidlo a tri ďalšie sa tam snažia nazipsovať. No úplne psycho dopravná situácia a navigácia potajomky nabrala dojazd na rovných dvadsať minút.. Keby to môj mechúr vtedy vedel, tak ihneď zareaguje

Vytrúbil ma ako štetku na výpadovke.. Dal to na pána. Vzdal som to.. Ešte dobre, že robím v lisovni. Štuple do uší máme v povinnom dreskóde, a tak sa mi stále povaľujú všade po aute.. Už som sa bál, že ten tirák s domiešavačom začnú vytrubovať na autá pred nimi. Veď tak sa má robiť, aby sa uvoľnila cesta, že? A tí majú iné píšťalky! Keby sa tak zladili, to by aj statika okolitých budov zaváhala. Z toho tlaku by aj nejaký nepodarený tuning, či melír, odfúklo..

Ten nedočkavec za mnou chytil nervy, takú ignoračku ešte asi nezažil.. No určite si vlasy šklbal, kým sa mu zadarilo dostať na moju úroveň

Skoro ma rozdrapilo, keď som ho zbadal!! 

Ani sanitka, ani hasiči, ani dopraváci.. Ale čierne SUV, za ním nejaký Transportér, a na konci karavány im chrbát kryla ešte jedna terénna paródia na bezpečnosť! Banda jedna arogantná! Som si myslel, že asi nejaké orgány idú na transplantáciu, a to sa nejaký papaláš vyváža! Technicky povedané orgány ho sprevádzali, no vyvarujme sa tohto označenia.. Vedia sa do krvi uraziť, keď im to pri cestnej kontrole opakovane spomínam. A ešte to kombinujem s tou ochranou, či čo to majú napísané na blatníčku

Keď bol na mojej úrovni, venoval mi taký tupo dôležitý a povýšenecký pohľad. Akože kto som a prečo ho okamžite nepúšťam, veď on sa ponáhľa.. A čo na tom, že by som sa nikde otrieskal.. A že prečo vôbec žijem!

Čítam mu myšlienky

„Uhnite sedláci, plebs špinavý, roboši zasvinení!! Ja idem.. JA, JA, JA!!!! Nevidíš majáky??? Vieš Ty vôbec kto som a koho veziem? Uhni Ty nula!! Uvedomuješ si vôbec, že strácame kvôli Tebe čas? Máš šťastie, že sa ponáhľame, inak by som už riešil“

Macedónec s domiešavačom vytvorili nepriestrelnú hradbu, a tak mám dosť času vrátiť úder

„No krásny môj, tak to ešte musíš veľa kapusty pojesť, aby si bol na mojej úrovni a niečo zriešil“

„Som si myslel, že niečo fakt dôležité, keď tak hlava-nehlava valíte a aj do zablokovanej dopravy si trúfneš.. Že aspoň rozvoz pizze alebo niečo podobné.. A to sa nejaká hlava pomazaná vracia z výletu po svojom kráľovstve a už sa nemôže dočkať teplej večere.. Mali by ste byť už natlačení, isto môžete za firemné aj v motoreste posedieť, keď Vám zadarmo inde nedajú a prečkať dopravnú špičku. Ale prečo tak drzo vyžadujete voľný priechod? Veď všetci sme nalačno a mierime domov k stolu. Podaktorí najprv k hrncom.. A ani oni nemajú voľný pruh“

„Kam sa ponáhľaš môj krásny? Do roboty asi ťažko, na hradnom kopci dnes nie je žiadna beseda. Možno ešte parlamentka funguje, no rožky ani tam už nie sú podvečer čerstvé.. A keby si aj niekde mal nejaké stretnutie, tak sám dobre vieš, že by Ťa počkali aj po fajronte.. Tak či tak, Tebe stačí prísť na obloženú misu a na podobné benefity. Viem, že presnosť je výsada kráľov, a nechceš aby sa Ti čkalo, no živíme armády Tvojich poskokov, tak jeden by možno aj vedel googlemapu naštudovať, že koľko asi môže trvať cesta“

„To ktorý zákon Ti dovoľuje rezať 170kou po diaľnici? Mňa sexuje tmavý passat na Zamarovciach, keď prekročím o dvadsať! A to na rozdiel od Teba viem šoférovať.. Vieš koľko nebezpečných situácií spôsobíte cestou z východu? Nič tam nie je, ale dopravných obmedzení by sa veru našlo.. A všade je kopu zabrzdených, ktorí sa nestihnú upratať do garáda, keď prášite dvojnásobnou rýchlosťou... Síce veziete drahocenný náklad cez celú republiku, nemaj boja, on sa nepokazí, kým prídete do cieľa“

„Ak sa jedná o bezpečnostné riziko, asi moc pozeráte americké filmy.. Odstreľovači, bomby, invázia mimozemšťanov je len v Holywoode.. Tu ste nám všetci ukradnutí. Aj Marťania Vás majú na háku! Maximálne na Vás doletí pokazené vajce, ak na tribúne trepete sprostosti, ale nič dramatické sa nestane.. Naposledy Vám srnka pokrčila plechy pod Tatrami a posádka musela ísť na rontgen.. No bolo Vám to treba? Budte radi, že to nebol medveď, ten by Vám vybavil dôchodky a dal by Vás aj na strop. A nemusíte o tom ani hlasovať.. Keby ste tak neleteli, nič by sa nestalo.. Na počet najazdených kilometrov máte viac poistných udalostí ako závodníci na okruhu, takže dajte nohu z pedálu a šoférujte ako ľudia“

Dúfam, že vedel čítať z pier. Tajná služba by mala mať takéto školenie

Macedónec hodil konečne jednotku a domiešavač zbehol do Ružinova.. Zvyšok kolóny pred nimi už svorne vytvoril aleju pre VIP elitu, ktorá dupla na plyn a ani som sa nenazdal, zmizli so západom slnka ako črevné plyny vo veternom prostredí

Ale možno by som im krivdil.. Čo ak na palube riešili niečo naozaj urgentné? Možno prevážali nejakého zločinca! V poslednej dobe sa s nimi roztrhlo vrece a aj dokonca aj niekoho zabásli.. Za Chamurapiho by to vybavili rovno na mieste činu, stačil by nejaký ostrý predmet.. Alebo na nejakom odpočívadle, no sme predsa v civilizovanej krajine a dáme možnosť zakúpiť si slobodu

Možno sa asistentke urobil rýchlik na pančuche, možno sa ochrankár ponáhľal do fitka. Možno sa šoférovi v knihe jázd blížila oddychovka.. Možno tam preskočila aj iskra.. Alebo drahému pasažierovi bolo rovnako treba ako mne a už nie sme najmladší a tieto veci netreba siliť.. Všetko je možné a už sa to asi nedozviem a pochybujem, že to na ich webstránke zverejnia. Ale verím, že na tieto transporty majú dobrý dôvod

Mimochodom, môj mechúr to zvládol..

Vážení priatelia, prajem pekný deň a trpezlivosť v kolóne

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu