reklama

Nepoznáte dobrého advokáta? Ale fakt poriadneho machra

Plánujem pani Spravodlivosti ukradnúť meč a odseknúť jej ruku! Ak bude pri tom žmurkať, tak to znamená, že nemá zakryté oči. A tak pre istotu jej ich vypichnem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Myslím si, že tieto estetické úpravy sú nevyhnutné..

S jednou rukou sa jej bude horšie kradnúť. A možno ju to trošku naštve, že všetci okolo môžu a ona dopadla takto.. Určite by ju to nakoplo k vyššej produktivite a určite by navrátila exekúcii pôvodný význam

Boli časy, keď toto slovo prebudilo aj chronických zločincov, lebo na námestie už prúdili davy ľudí a niekto brúsil sekerku.. Bude divadlo! Často sa ani nečakalo na podmienečné skúšobné lehoty, kecy ako 3krát a dosť, alebo vysvetľovanie dobrého úmyslu, ktorý sa nejako zvrhol, či blbo vypálil.. Často zarval nevinný, no určite zopár fešákov si už nemohlo prečesať melír, potom ako sa Chamurappi zahnal…Ale ak bol jasný dôkaz o krádeži, a vinník začal hapkať, tak šmyk sem, sek tam… A rodina toho chudáka samozrejme hradí škody. Lebo ak nie, šmyk…

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pôvodne lámali kosti, ale väčšine chýbala tá chrbtová, tak to preto začali sekať končatiny.. 

Na Divokom západe šerif pochopil, keď podvodníka pri pokri vytiahli pred saloon a strelili ho do hlavy. To tiež nebolo celkom fér, lebo pokiaľ niekto ako Billy Kid trénoval a tasil ako profík, tak mohol kradnúť koľko sa mu zachcelo a bežne zastrelil šerifa.. A často dostal guľku niekto, kto sa chcel možno iba trošku poškrabkať.. Všetci si mysleli, že chce vytiahnuť eso z rukáva.. A tak bolo celkom na mieste vymyslieť nejaký súd, kde by trošku zdržali nadržané davy výkonu spravodlivosti. Tu vzniklo super rýchle konanie, ale vždy to jednou ranou podvodníkovi spravodlivo vysvetlili

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naši predkovia vedeli, ako sa pri zločincoch zachovať. No keby videli ako v súčasnosti prevychovávame zlodejov, tak by im padla sánka.. My sme vymysleli oddlženie dlžníka (zlodeja).. Na tie výrazy bacha, keď to popletiete, tak to otočia proti Vám a za urážku na cti zablokujú účty. Takže slovíčko exekúcia je dnes len taký nesmelý návrh - Že ak chceš, tak vráť, ale ak nechceš, tak sa s tým už nemusíš trápiť

A preto beriem spravodlivosť do vlastných rúk! Aj keď mi NAKA vykopne dvere na byte a našijú mi úprimné oľutovanie za krádež, tisic eur za zmrzačenie človeka, dvadsať rokov za hanobenie symbolu a elektrické kreslo za rušenie nočného kľudu. Nikto ma nezastaví! A v base aspoň pokecám s tou bandou aktivistov, čo sedí za ten výstup na komín v Novákoch. Bol to údajne nácvik teroristického útoku na jadrovú elektráreň, a keďže som aktívny horolezec, vieme sa pobaviť o technike zlaňovania

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skôr ako sa Vám posťažujem, ako ma legálne okradli, a keď som vytiahol ruky z vreciek, že to idem ručne-stručne vybaviť, zlodej sa na desať rokov ukryl do diery v zákone, tak Vám dovolím nahliadnuť do mojej mysle

95% bdelého času myslím na sex!

Odborníci tvrdia, že predstavovať si viac partneriek, celé skupiny, hordy, nie je žiadny problém.. Niektoré polohy by prekvapili aj jogína s čiernym pásom, no nerobím žiadne prasačinky.. A keď som si ešte našiel v schránke pozdrav od konkurzného správcu, že si mám ako veriteľ prihlásiť pohľadávku, tak som svoje vzrušenie predviedol celej ulici! Ak ten víťazný tanček niekto natočil, bude to trhák na youtube

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale to by niečím strašne smrdelo, keby sa zrazu takto ľady pohli. Desať rokov je zavšivený potkan zalezený v diere a zrazu ideme inkasovať? Skôr ako som sa svojím vzrušením chcel pochváliť a naplno si ho užiť, tak som naštudoval múdre knihy, že čo to tá hlava študovaná popísala prostému človeku za paragrafy.. A hlavne sprostému

Niekoľko viet stačilo, aby som pochopil, že tchor vyliezol z kanála užiť si zaslúžené slniečko a čerstvý vzduch. Taký fajný zákon naši vodcovia vymysleli, no musel v tej diere vyskakovať od radosti.. Že čoskoro bude čistý ako ľalia a môže znovu kradnúť.. A že moja pohľadávka je vlastne iba zdrap papiera! Síce s údajmi a s podpismi overenými matrikami, ovenčená advokátskou žalobou, traja exekútori mu s ňou klopkali na dvere, ale vlastne iba zdrap. A dlh bude zahladený

Si môžete predstaviť ako vyzerá moje vzrušenie, a či mám chuť na nejaký blbý sex.. Ale napriek všetkému viem, čo s načatým večerom. Skočím do obchodného centra a na občiansky zoberiem nový iphone. A so zmluvou zakúrim v kozube a zabalím si ho ako darček. Tak či tak od zajtra robím iba za keš, auto prepísané, účet v pokladničke a nič mi tak nezoberú.. Vlastne na občiansky a kreditku bežne prenajímam aj auto na letisku z požičovne. Frajerke sa páči ten nový teréniak z Nitry. Tak by som jej ho dovliekol na meniny. Len potom by bol asi sex.. A ja musím po večeroch zákony študovať, ako dostať toho hada

V súčasnosti som expert na konkurzné právo, vysypem Vám všetky novely ako básničku.. Dostanem tú sviňu! Nejdem sa spoliehať, že sa na ňu v pekle varí v kotli voda. Musím to vybaviť tak, že mu doma vypnú teplú vodu a ani ústava mu nepomôže. Samozrejme, že všetko legálne, ale dám to. Cez okresný tribunál na krajský súd, aj do Európy s tým poleziem. Potom napíšem pánovi prezidentovi a aj na lampárni sa posťažujem.. A skončíme na tom Božom 

Takže starý známy ujo Vlado potreboval helfnúť.. A ja tupec zahojený, mladý, blbý! Veď keď som potreboval nové plechy do búračky zohnať, zohnal, keď som potreboval nové gumy zohnať, zohnal, všetko vybavil a zohnal.. Vozil nás na služobky, a keď sme povedali, že o piatej pred odletovou halou, tak tam stál a neuhol by ani keby JumboJet okolo roloval.. A ja hlúpy magor, že ujo Vlado, čo potrebujete?.. Hlavu mi bolo vtedy treba utrhnúť, a do krku urobiť kolosálnu potrebu.. Ja som sa vrátil zo sveta, dlho som bol, skoro som domov netrafil, aj som zabudol ako chutí segedín. A nevedel som… Ale ujo Vlado sa ma ujal, ešte som ani časový posun nedospal, že či ideme pokecať…

Nie že meškala splátka, ale ani ujo Vlado neprišiel.. Kde sa podela tá dochvíľnosť, možno tomu lietadlu neuhol a už ani nepríde.. A tak mu volám, že či je v poriadku, že či sa niečo nestalo. A že rieši nejaké veci a otáča peniaze, aby mi mohol vrátiť.. A že on sa potom niekedy ozve! To nejako neskoro roztáča peniaze.. V stredoveku by už roztáčali brúsny kameň a kat by sa pomaly postavil od stola.. Volám, nedvíha, volám, nedostupný, volám, číslo neexituje.. Bál som sa, že čo sa stane ak zavolám ešte raz

Idem osobne, auto parkuje pred bytom. Klopem, zvoním, čakám… Desaťkrát opakujem, mením klopkací rytmus, aby som ho zmiatol, že suseda si prišla požičať cukor. Neskočil na to.. Posadil som sa do krčmy oproti a pozorujem panelák.. Vysedím tu aj jamu!.. Zrazu vyšiel z vchodu a vykračuje si vysmiaty v sačku k svojej metalíze vo fulke. Postavím sa mu do cesty s nevyslovenou otázkou.. Že on vie aké sú jeho povinnosti, a že to rieši a že sa mi ozve! ..Viete, čo by sa stalo v takej situácii v stredoveku? Šmyk sem, sek tam

Potom nasledoval klasický kolotoč a advokát s exekútorom získali pevné miesto v mojom živote.. Prešiel rok, dva, desať, celú dobu nepracoval a nepohol ani s jednou so šestnástich exekúcií, čo mu dýchajú na krk. Výsluhový dôchodok mu neslobodno vziať, božechráň, lebo živí manželku! To je tiež hviezda, obidve ruky ľavé. Tak nerobí, ale vlastní byt, auto, a všeličo ďalšie, čo som myslel, že jedného dňa môže byť predmetom dedičstva. Takto ďaleko do budúcnosti som rozmýšľal, lebo s ním to bude beh na dlhú trať.. Ale utešilo ma, že exekúcia je naveky, stačí aby začal robiť a už mu to začnú sekať.. Božie mlyny melú pomaly

Oznámenie, že dlžník išiel na konkurz, zasekol všetky nastavené nebeské mechanizmy.. Viete aký je vysmiaty? Ešte vlani by musel tri roky absolvovať skúšobnú lehotu, musel by sekať dobrotu a zarábať. Nový zákon aj toto zrušil, a tak milí priatelia, keď máte dlhy, nakradnite ešte viac! Všetko Vám odpustia! Najlepšie od rodiny, to sú dôverčiví tupci a jednoducho zbankrotujete.. Skúma sa tam dobrý alebo zlý úmysel, treba to pozorne čítať.. Ale viete ako to u nás chodí. Papier znesie všetko…

Ale ujo Vlado si to najnovšie vydanie neprečítal dobre… Dostanem ho!!

Niekto by si to ani nevšimol, pre niekoho by tá suma bola likvidačná.. Advokáti tiež nehrabú zadara, odvolania a nové žaloby budú stáť nemalé peniaze, ktoré moju mladícku hlúposť ešte obohatia. Ale na to zarobím a nerezignujem! Nikdy! Kadiaľ sa ide do toho Haagu?.. Keby všetci hodili do ringu uterák, štát by si myslel, že sa už nekradne.. Dali by si prémie, že jak dobre manažujú.. No treba do toho stále búšiť. Na tých súdoch musia vedieť aký bordel je po uliciach! Verím tomu, že takéto zákazky môjho typu sú pre nich doslova strata času, a tak sa nemôžu naplno venovať kolosálnym zlodejinám, ktoré všetci chcete, aby boli vyriešené.. Prepáčte priatelia, ja sa nemôžem vzdať. Ja som na rade!

Aj ten pán v talári, ktorý vymenil meč za kladivko, keď sa pozrie na môj prípad, tak by nemal váhať... Ten tiež nerobí zázraky a nevie z toho potkana vytriasť štvorku na počkanie. Ale tento lacný pokus uja Vlada o očistenie svojho mena, by mal hravo odhaliť. A vrátiť to do starých koľají..

Ak nie on, tak nejaký druhý..

Tak ak poznáte nejakého advokáta, sem s ním! Potrebujem mladú horúcu krv, ktorá sa nebojí.. Takú s ružovými okuliarmi, ktorá si myslí, že zmení svet.. Okrem právnických úkonov, najprv trošku vylepšíme tú pani Spravodlivosť a odmena ju neminie. Tá podľa oficiálneho cenníka a pridám aj 20% zo sumy, ktorú z tej zmije vytiahneme.. Bude to tu ako vo westerne! A bude aj zábava

P.S. Najväčšia sranda bola v tom, že kedysi, pred pár rokmi, to na mňa jedna herečka skúšala.. Že či jej nepožičiam, že by chcela investovať.. Ja som myslel, že príde s notárom a ona prišla nahá a doniesla pivo.. No moja zlatá, za tú sumu, čo si mi chcela ukradnúť si môžem takých ako Ty kúpiť plný autobus a na celý týždeň! A to sa ešte iba učila variť.. Tak sa obliekla a ja som sa odsťahoval..

Vážení priatelia, pozor na supov a prajem pekný deň.. A dvíham to na 30%, plus gastráč za každý deň spolupráce!!

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu