reklama

Po čom ženy túžia na Vianoce?

Pýtam sa doma, že čo chceš pod stromček... Podotýkam, že to ešte bol iba november.. Odpovedala „Že Nič!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Chúďa, ešte asi nevie... Možno čaká, čo sa bude nosiť, alebo či schudne to kilo, s ktorým sa už roky vyhráža.. Možno ju prekvapil môj záujem, že takto v predstihu, no nejdem to z nej ťahať ako z chlpatej deky.. Tak som sa odpratal pred telku a zobudil som sa až ráno

Nedalo mi to a cestou do roboty som to rozanalyzoval.. Čo ak ma skúša! Diablica jedna.. To si len myslíš, moja milá, že si chytrejšia ako ja.. Ja som predsa muž, lovec, ochranca, tvorca, mysliteľ... Sa pozri, kam tú Európu ženy doviedli!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo je to nič? To je otázka.. Niečo to musí byť, lebo inak by to nemalo názov.. Nič, nie je nikdy iba nič.. Už starí Gréci tvrdili, a Platón sa pod to podpísal, že nič, je hmota! Takže predsa by niečo chcela.. Pozor, taký zápis do katastra, síce nepodstrčíte pod stromček, ale ako sekundárna hmota je veru parádna. Toto v antike nepoznali.. Hrdý na moje myšlienkové pochody, zaparkoval som pred fabrikou a pred rannou kávou som tých filozofov ešte raz skúsil.. No hneď ako som zistil, že podľa Plótinosa je „nič“ definované ako hmota a zlo, tak som to radšej zabalil. A začal som radšej makať, aby na to nič, aj bolo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri obede ma napadlo, či to „nič“ náhodou nemalo byť začiatok hádky.. Viete, taká návnada.. A že ja sa mám opýtať, že čo sa stalo, a po ďalšom „nič“, by som mal lepšie formulovať otázku a opýtať sa, že čo som zasa, opäť, znovu pohnojil.. A potom by sa už hádam rozbehla

Nepamätal som si žiadny prešľap dvanásť mesiacov dozadu.. Do roboty chodím, nohy si umývam, čurám po sediačky, všetky výročia si pamätám.. Tak nie je o čom! Niektoré expirované dvojchyby chlapsky, pre kľud v rodine, uznávam, ale to si určite pripravuje ako eso na iné situácie. A dobre vie, že to môže hodiť iba raz.. Takže tu nebude pes zakopaný

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno mala zlý deň.. Chúďatko moje.. Chlapi sa vykričia v lese, holými päsťami rozbijú strom na triesky rozmerovo akurát do krbu a prídu domov kľudní a vyrovnaní. A ešte aj zakúria.. Ženy takúto schopnosť nemajú, nevedia to len tak ľahko všetko prekonať.. Ale ja som tu pre ňu.. Čokoľvek, kedykoľvek, aj líce nastavím, ak bude treba! Ale je to hrdinka, amazonka Xena, chce to prekonať sama.. Obdivujem ju.. Rešpekt

A možno sa len zdula.. Pozerám kalendár, že či sa niečo deje.. Počítam, že za štyri dni po mne vyštartuje, takže v tomto okamihu nepripisujem tomu parametru nejakú váhu.. No nič, nejdem do toho vŕtať, nedráždi hada bosou nohou, či nepichaj do .... kým nesmrdí, či ako sa to hovorí. A tak počkám, ako zhodí to kilo, a kým ju to prejde. A idem si ja lúštiť krížovku.. Ale tak či tak, z benzínky jej donesiem jedno kindervajce

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Služobka, služobka a zrazu dva týždne do Vianoc a ja som znovu napochodoval do kuchyne na výzvedy.. Ako absolvent technickej univerzity, tentokrát som sa rozhodol, že sa uspokojím iba s presnou špecifikáciou daru, najlepší by bol technický výkres.. Inak sa odtiaľ nepohnem! Boli časy, že by som to hodil asistentke, no tentokrát by som si obchod vygúglil aj sám.. Položím rovnakú otázku ako v novembri, a že ona nič nechce a všetko už má.. Toto som si síce nechcel počuť, ale potešilo ma to.. Inštinktívne som stiahol brucho, vypol hruď a oprel som sa o chladničku! Niektoré ženy vedia oceniť kvalitu.. V celej kráse, v trenírkach, s pivečkom v ruke som tíško sledoval prípravu fajnej krkovičky so zemiačikmi.. A že či nechceš tam dať trošku viac cibuľky. A že mám rád aj cesnačiku troška. A že už by som si dal, že ako dlho sa to bude piecť?

„Na, tu máš troška klobásky, choď si na gauč lúštiť krížovku a nezavadzaj mi tu..!“

A zasa služobka a ešte som mal aj vážny soplík a zrazu sviatky za dverami.. A mám nervy! Zasa všetko na poslednú chvíľu.. A zasa som v tom nevinne! Keby bolo po mojom, tak už v novembri je vymaľované a sedím v kľude na gauči a lúštim si! Ale nie, ja sa musím takto rozčuľovať

To nie je len tak niečo kúpiť! To musí mať nejakú úroveň a nájsť to na bazoši ako nevhodný darček by ma zabilo.. Človek podaruje knižku o varení.. Zduje sa, že si myslím, že nevie variť.. Ale prečíta.. Človek podaruje pobyt. Zduje sa, že ju chcem vypratať na víkend z bytu. Ale ide.. Človek objedná namakaného trénera. Zduje sa, že sa jej nechcem venovať. Ale ide behať namaľovaná.. To musí byť niečo, niečo, po čom túži! Aj veľké nič, keď si to bude priať..

Spoliehal som sa, že odpozorujem, čo by chcela.. Vždy všetko sledujem a zaregistrujem aj nepatrný záujem, či nadšenie.. Trinásty s prémiou cinkol, a tak nemám problém.. Minule som ju načapal ako čumí na Audi R8.. To som si akože nevšimol, ale tak či tak, v tom by sa jej blbo jazdilo cez retardér pred panelákom.. Zreničky sa jej vždy rozšíria, keď ideme okolo cukrárne, možno permanentka na veterníky by potešila. Ale to nekorešponduje s tým kilom, na ktoré mimochodom nahovorila aj kámošky. Zatiaľ iba riešia, že kedy začnú riešiť

To by tiež nikam neviedlo, keby som sa tých dievčat opýtal, že čo mám kúpiť.. Za prvé, bol by som za neschopného tupca, a za druhé... Jedna sa vydáva, a tak na všetky otázky odpovedá svadbami a všetkým to praje. Druhá stavia barák. A tak jediné, o čom točí sú tehly a sadrokartón. A všetkým to odporúča. A tretia je tehotná... A tak som v tom zasa sám a lovím v pamäti, čo sa kedy páčilo. Mám dojem, že vo voňavkovom obchode im vyšňupala polku jedného flakóna. Ochrankár jej to chcel zaraziť, ale ja chodím do fitka častejšie. Nepustil som ju vtedy radšej ani za volant.. Keď sme naposledy boli v obchode skúšať handry, tak to som bol akurát zdutý, takže iba matne si spomínam na tie večerné šaty, no nepamätám, kde to bolo

Keby aspoň nechávala stopy.. Napríklad pohodený časopis, správne nalistovaný.. Keby s ním párkrát prekryla diaľkové na telku, tak by ma určite koplo. Alebo nech teatrálne vyhodí do koša nejakú kozmetickú fľaštičku. Že došlo.. O smeti sa starám ja, tak si ju kľudne vyhrabem a potom uplatním svoje manažérske zručnosti.. Samozrejme, že musí to načasovať. Keď ide snooker, tak to sa môže hádzať o zem aj osobne a koľkokrát sa jej podarí

Minule po mne hádzala nohavičky.. No toto si má žena kupovať sama! Lebo keď som to naposledy skúšal, tak pri otázke veľkosti, som musel ukázať prstom na jeden okoloidúci zadok, ktorý sa podobal.. Technikou kuknem a vidím sa ale nedá vyberať horný diel! To sa musí skúsiť do dvoch dlaní.. Nech si vyberie, ja to rád zaplatím.. No to by bolo tiež treba správne načasovať, aby to nevyznelo blbo.. Takže stačí len niečo vyložiť, či vysunúť. Ja som armádny komínkový typ, tak si to určite všimnem a chytím sa toho

Už som bol zúfalý, dokonca som vycapil dva papiere nad šporák.. Že, Wish list. Inšpiroval ma kolega, jeho dcéra so ženou to takto majú na kuchynskom okne. A tak keď venčí čokla, tak si môže čítať.. U nás sa to neujalo.. Na jednom som napísal všetko, čo by ma potešilo, mimochodom, bol tam aj pes. A nehanbil som sa na celú stranu.. Druhý lajster bol otvorený, mohla to aj nakresliť.. Keby nemala miesto, stačí povedať. Na oddelení konštrukcie máme plotre, čo vytlačia aj auto, a tak dovlečiem brutálne formáty.. No po dvoch týždňoch, ani čiarka.. Nefunguje to, tak som to strhol a vrhol som sa do virtuálneho sveta

Na internete, čosi spomínali, že ženy milujú pevné materiály a lesklé kovy.. Pozor, z tohto mám diplomovku! V leštení antikoru som certifikovaný borec a všetko tvrdšie od kremeňa ma vie vzrušiť. Topás s korundom by ju asi moc nenadchol, no taká desina diamant by nejaké emócie určite vyvolal.. No len teraz ktorý kameň zobrať.. Tá ponuka je fakt široká. Tej tehotnej sa pýtať nejdem, tej niečo tvrdé na nejakú dobu pokazí postavu, ale je tam tá jedna, tá nevesta. Tá vyzerá byť cez bižutériu. Idem zohnať jej číslo

Niekedy ženy začnú trepať o tom, že hlavne, že sme zdraví a že sme spolu.. To stačí. Pri tomto dare padne chlapovi kameň zo srdca.. Bacha, to je strašná pasca!.. Môže to byť neskutočný trapas, zasadnúť k stolu a pod stromčekom kopa darčekov.. Od nej.. Pre mňa.. V takej situácii by som želal, aby sa mi sekla kosť v krku a skončil by som na pohotovosti. A cestou domov zohnal niečo z benzínky.. Napríklad celý kartón kindervajec

A tak sa ja trápim.. Zajtra som skrečoval služobku a beriem dovolenku. Bol by v tom čert, keby som niečo nezohnal

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu