reklama

Pouličná bojová zóna

Ten nasypanec, čo dokopal toho Filipínca, ešte nie je v base? To si na tom súde robíte srandu!? Tak šup šup do talára, natiahnuť parochňu a na začiatok to vidím tak na desiatku na tvrdo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ale hneď!! Nie budúci týždeň, alebo zajtra.. Alebo dáme kafe a poobede sa na to pozrieme.. Hneď!! Pošlite sedieť aspoň jedného! Lebo časom vyprchajú dôkazy a aj kamerový systém si to tiež rozmyslí.. A klasickým štýlom nekonečných odvolaní, ranných nevoľností a následnom nedostavení sa určite nikam nedostaneme. A grázla nechajú pompézne odkráčať z pojednávacej miestnosti stredovou uličkou..

Každý týždeň v telke ukazujú nejakého obviazaného chlapa, ktorý sa sťažuje, že ho niekto zmároval. Ten posledný iba bránil frajerku, a taká trojčlenná prominentná rodinka mu naložila. Či si nevedeli nabaliť vlastnú, alebo už im z toho fetu haraší v makovici, neviem... No tie vypasené výtlky hodili do parochne zopár stoviek a vyrehotaní odišli zo súdu. A je vymaľované. Súd sa skončil.. Rozmýšľam, či by to sudca odklepal rovnako, keby ten chalan mal niečo odboxované a ten ľudský odpad by rozbil na blato. Asi ťažko, že?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lebo do večera by skončil na úrade práce..

Alebo nejaký policajt oprel babu o kapotu a šklbal ju za vlasy.. Asi mala expirovanú reflexnú vestu.. Ako niektorým dievčatám sa páči trošku tvrdší prístup, no to si najprv treba aspoň potykať.. Veru vážne porušenie zákona a podľa toho jeho ksichtu to tiež asi smrdelo nejakým etylakloholom. Ale čuduj sa svete, iba ho dočasne suspendovali.. A zatiaľ mu pekne narastá sumička, ktorú dostane ako bolestné, že si už nemôže pod rúškom zákona vyrovnávať komplex menejcennosti.. Na tej akadémii z toho asi maturujú, keď im to ide tak dobre.. No a rozmýšľam, čo by sa stalo, keby ju nejaký náhodný okoloidúci bránil nejakým predmetom. Napríklad golasadou! Lebo špičkovo trénovaný ochranca zákona ovláda chmaty hmaty.. Dokonca fasuje aj ostré náboje a služobnú zbraň by neváhal použiť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo by sa stalo? Iba za ten nápad, siahnuť na uniformu, by dostal doživotie.

Takže Filipínec je už v hrobe, a pozerám telku, že advokát to ide skúsiť cez chlast a tabletky.. A ja som si naivne myslel, že to už vybavili v ten večer.. Zabil ho? Zabil!.. Tak nie je o čom! Či?.. A slušný sudca by ho poriešil aj cez Skype, ak už nebol v robote.. Do rána ho mohli nechať pretriezvieť v CPZetke, no na obed by už mohol byť v Leopoldove a ako čerstvé mäsko venovať sa rajónu pánskej toalety..

Vyfasoval by tú desinu, a po vzhliadnutí videa by mu bolo iba oznámené, či to bude navýšené na pätnásť alebo dvadsať! Opakujem, iba oznámené! A bez nejakej diskusie!!! Žiadne také, že ideme ešte pár rôčkov skúmať, či vypil šesť fernetov a dve piňakolády. Alebo boli až tri.. A zatiaľ počká niekde v cudzine, kde bude aj Interpol na neho krátky. Samozrejme pred odchodom dá súdu nejaké drobné a čestné pionierske, že keď to bude aktuálne, tak sa možno dostaví. To by malo v pohode stačiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zabásnite aspoň jedného!!! A budem Vás voliť!

Veď ten výmlat nemá žiadne zaujímavé priezvisko! Tak nie je problém, či? Nie je to žiadny policajt, spriaznený podnikateľ, futbalista, politik, alebo podobná, zákonom chránená elita..Sudca sa teda nemusí báť o flek! Toto je predsa tutovka! Center do pokutového územia, nahrávka na smeč!! Dajme tomu, že ten boxer bol naozaj talizman, ale to grandiózne víťazné gesto na záver bolo jasné ako facka. Postavil sa neho ako na úlovok. Ako na safari.. Skolil exotickú zver a pôjde to hneď na facebook. Či si ho iba fotil, či rovno natweetoval, neviem.. No pulz mu nechytal a stabilizovaná poloha tiež vyzerá trošku inak

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tú ľútosť si môže niekam strčiť! Ak sa zadarí, tak v base aj nejaké strkanice zažije. No stavím výplatu, že žiadne dlhodobé vzťahy nevybuduje, lebo polku mu odpustia a ten základ nebude ani dvojciferný. A nie je to tam tak strašné..V jeho prípade to môže byť dokonca príjemné! Keď sa to preháňa s testosterónom a podobnými preparátmi, tak môže nabehnúť zaujímavá gynekomastia. Tak to bude v base na dračku..

Ale k pointe..

Čo tí poškodení..? Alebo čo tie obete a ich príbuzní?.. Čo majú robiť, keď zákon bol zrušený?.. Naplánovať pomstu v zmysle oko za oko, zub za zub? Venovať tomu čas a energiu, možno aj nejaké peniaze, ak treba niekoho zohnať nejakých žoldnierov?.. Už len keby na to človek pomyslel, tak mu na vnútre pripravia jeden fascikel a potichučky budú zberať informácie! Takže tadiaľ cesta nevedie.. A spoliehať sa na karmu je beh na dlhé trate

Alebo že by nie?

Mne sa to tiež stalo..

Idem si raz ožratý domov, no ešte predtým som prefackal jednu nulu.. Nedal som mu príklep, lebo ten vecheť by sa zdeformoval v tom najhrubšom. A ani by som ho asi netrafil. Bol som tak nabombený, že som videl dvojmo! Takú jednu dve, ľahúčko propagačné.. Veľmi opatrne, hlavne mu neublížiť, a hlavne, aby som trafil jeho a nie čašníčku.. Že môj zlatý, zalez pod špinavý kamienok, spod ktorého si vyliezol a ešte raz sa budeš chovať k ľuďom ako debil, nepustím ťa na pieskovisko

Chalan zhasol

Dal som si ešte asi štyri poldeci a niekto otvoril okno… Ani neviem, či som platil.. Ledva som našiel smer. Ešte dobre, že som si pamätal, že od dverí doľava a furt dolu kopcom, držať sa popri potoku a za hodku som doma

Zrejme som urazil jeho mužnosť, a tak sa po mojich stopách vydal. Ozvala sa v ňom duša bojovníka a zrejme za incident v bare žiadal satisfakciu. Prenasledoval ma aj s kamarátmi.. Aby to bolo aspoň trošku fér, pustili sa do mňa dvaja. Tretí bol pripravený v zálohe a číhal za smetiakom

Dobehli ma a začal boj.. Vlastne nemuseli ani utekať, ja som bol rád, že vôbec chodím

Držím jedného pevne za golier, darí sa mi nespadnúť, druhý mi nakladá na temeno.. Chytím druhého za golier, prvý mi nakladá na temeno.. Spravodlivo si to nejakú dobu vymieňali. S mojimi spomalenými reflexmi som sa zmohol iba na pevný úchop goliera.. Vraj som zakopol o vlastnú nohu a konečne ma dostali na zem.. Ponížený mladík si na mňa sadol a nakladal mi hlava nehlava.. Som prekvapený, že som ich bol ešte schopný počítať

Asi som začínal pomaly triezvieť...

Bum jedna, bum ďalšia, pästičky mi rytmicky pristávali na frňáku.. Zima, mrzlo a nejaká teplá tekutina mi začala vyvierať z nosa.. Sakra, zasa budem mať zlomený raťafák! Zasa si ho budem pred zrkadlom vyrovnávať! Mimochodom, vždy to treba urobiť za čerstva, vtedy sa to dá modelovať ako na plastike. Keď to do rána stvrdne, tak sa to síce ešte dá, ale ukrtune to bolí.. Pravá, ľavá, pravá, ľavá. Musím uznať, že rytmus mal dobrý.. Ak chceš urobiť škodu, tak mier na zuby! Chránič som zabudol doma.. To je tiež niekedy sranda, keď chlapi vylezú z krčmy niečo prekonzultovať a predtým ako sa do seba pustia, tak si napchajú do úst kúsok plastu na mieru.. Druhý stál vedľa a skandoval. Veď pusti aj jeho na chvíľu, veď ste predsa kamaráti! Veď traf na bradu, takto tu budeme do rána!.. A jedna a ďalšia a furt dookola..

Bezvedomie sa asi nechystalo, tak som začal analyzovať, čo sa vlastne deje a začal som plánovať

No, dobre teda, ešte ma raz udri, chytím ti ručičku, zapriem sa ti kolenom do bedier a zhodím ťa zo seba. Ale tak, aby som ťa rovno chytil do armbaru, skočím na tú páku celou váhou a zlomím ti tú varešku v lakti! Do pravého uhla! Ortopéd na úrazovke také dačo ešte nevidel! Dúfam, že sa vieš utrieť ľavačkou.. Zdvihnem sa a tomu druhému zruším zubnú kartu! Asi kolenom.. To by bolo na prvý šup. Ak hákom, tak maximálne dve rany mi stačia.. A ten tretí, záložník, tak ten dostane kompletku! Vychutnám si ho ako veterník v cukrárni a niekoľko mesiacov sa neutrie.. Tak či tak, kvôli zdemolovanej sánke bude prijímať len tekutú stravu a kvôli tomu sa na záchod už netreba posadiť.. Super, plán je, paragraf krajnej núdze a nutnej obrany poznám ako otčenáš, ideme na to!

Zrazu som dostal kopačku do hlavy a prebral som sa až v policajnom aute… A sedel som vpredu! A moji súperi na zadnom sedadle obžalovaných...Takže začalo to celkom spravodlivo

Ten výsluch bola celkom fraška. Vyzvali nás, aby sme si podali ruky.. Zaujímavý postup ako riešiť napadnutie, že? Tento pokus o zmier sa nevydaril.. Očakával som, že sa ideme pobaviť o zápase a zdokumentujeme zranenia. Je to síce vec náhody, v makovici sa môže udiať všeličo, zo všeličoho, ale keby som nemal niečo odtrénované, tak ma hodia rovno na ÁRO..

A že nie je čo riešiť, a tak ani nepokračovali vo vyšetrovaní.. Svedkov som nemal, kamera bola iba na kostole, a ani by mi neverili, že som ich schytal okolo tridsať. A jeden priamy kop.. Koniec koncov, modrý som bol asi iba týždeň..

Technicky a prakticky, skutok sa nestal

Cestou domov, popri potoku som celú hodinku plánoval pomstu.. Viem ako sa vypínajú lampy na ulici. Kým to naštartujú, potrebujú tak 10-15 minút.. Pôda bude pripravená. odchytím si ich jedného po druhom. Najprv nafotím z rôznych uhlov, aby ich mali podľa čoho poskladať a zrámujem ich tak, že ich ani vlastné matere nespoznajú! Ale počkám, tak mesiac dva, aby to nemohli spojiť s mojou osobou. A potrebujem ešte aj čas, vymyslieť nepriestrelné alibi.. Prišiel som domov, opravil som si nos, a zaspal som s úsmevom... Že teraz som na rade JA!

Nestihol som..

Viete čo sa stalo s mojimi nepriateľmi?.. Nasledujúci víkend boli oslavovať cenné víťazstvo a výhra nado mnou ich im dodala odvahu a pocit nesmrteľnosti.. Jeden to skúsil na dosť kvalitného vyhadzovača a ten mu musel zavolať sanitku.. Druhý oslavoval ešte aj v sobotu a tiež využil služby rýchlej zdravotnej pomoci.. Trošku mi ho bolo ľúto.. Už tvrdšieho chlapa v okrese si nemohol vybrať! Volali sme ho Úder veľkou dlaňou. Alebo Hnev Boží.. Fakt to bola riadna mašina!.. A vraj mu zaspal na pästi.. Ešte predtým ako zachrápal, prosil o život a uvoľnil všetky zvierače

Aj v tomto prípade sa skutok nestal.. Policajtov vyhodili, že nech sa starajú o seba

Že by naozaj tá karma fungovala? No necháme sa prekvapiť ako skončia všetky tri spomenuté prípady.. Moji bojovníci sú už vybavení a záložníkovi som to odpustil

Vážení priatelia prajem pekný deň

Peter Slamenik

Peter Slamenik

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  175
  •  | 
  • Páči sa:  1 024x

"zvedavý cestovateľ, nepochopený básnik, hanblivý extrovert, diaľkový chodec, večný optimista, sklamaný idealista, trpezlivý čakateľ, hustý dobrodruh, opatrný horolezec, samouk histórie a beznádejný romantik" Zoznam autorových rubrík:  V zdravom tele z dravý duchVšeličoSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu